هود صنعتی

سازنده هود صنعتی

سازنده هود صنعتی

در این مقاله با بررسی موضوع سازنده هود صنعتی با شما دوستان عزیز همراه هستیم.

سازنده هود صنعتی در ساخت و طراحی این نوع هودها به موارد زیادی دقت می کند و تلاش دارد که هودهای خاصی را به دست خریداران و مشتریان خود برساند تا از این طریق افراد بتوانند در موارد زیادی از آن استفاده کنند.

در ادامه مقاله به سوالاتی که در زمینه سازنده هود صنعتی برای شما پیش بیاید و ذهنتان را درگیر کند پاسخ می دهیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد و جواب سوالات خود را در این زمینه دریافت کنید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. آیا در مورد هودهای صنعتی اطلاع دارید؟ ویژگی های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟
  2. اهمیت استفاده از هود صنعتی به چه مواردی مربوط می شود؟ آیا به کار بردن هود صنعتی در زمینه های مختلف حائز اهمیت است؟
  3. در چه مراکزی می توان هود صنعتی را به کار برد؟
  4. استفاده از هودهای صنعتی در چه مکان هایی بیشتر می باشد؟
  5. مشخصه فنی هودهای صنعتی به چه مواردی بر می گردد؟
  6. مهم ترین مشخصه های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟
  7. هود صنعتی به چه شکل هایی طراحی می گردد؟
  8. چه موادی را برای ساخت هود صنعتی به کار می برند؟ بیشترین موادی که سازنده هود صنعتی مورد استفاده قرار می دهد، کدام موارد می باشند؟
  9. با توجه به نحوه قرارگیری هود صنعتی چه دسته بندی خاصی برای این هودها در نظر گرفته می شود؟
  10. جنس هود صنعتی بر چه اساسی تقسیم بندی می شود؟
  11. ویژگی های اصلی هود صنعتی استیل به چه مواردی مربوط می شود؟
  12. آیا در ارتباط با هودهای صنعتی چند جداره اطلاعات کافی دارید؟
  13. ویژگی های اصلی این نوع هودهای صنعتی چند جداره کدام موارد می باشند؟
  14. آیا استفاده از فیلتر متحرک در هودهای صنعتی اهمیت دارد؟
  15. آیا نیاز به نصب هود صنعتی در ارتفاع مناسبی می باشد؟
  16. بهترین ارتفاع تعیین شده برای هود صنعتی به چه میزانی است؟
  17. برای طراحی هودهای صنعتی چه اقدامی باید انجام گیرد؟
  18. در طراحی هودهای صنعتی به چه موارد خاصی باید دقت شود؟
  19. سازنده هود صنعتی در زمینه ساخت این نوع هودها به چه مواردی دقت دارد؟
  20. نکات مهمی که در زمینه هود صنعتی باید به آن توجه شود، کدام موارد می باشند؟

 

آیا در مورد هودهای صنعتی اطلاع دارید؟ ویژگی های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟

آیا در مورد هودهای صنعتی اطلاع دارید؟ ویژگی های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟

آیا در مورد هودهای صنعتی اطلاع دارید؟ ویژگی های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟

امروزه در خیلی از مراکز و مکان هایی که برای پخت و پز در نظر گرفته می شود، هودهای خاصی را به کار می برند که به نام هودهای صنعتی شناخته می شوند و این نوع هود در مواقع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای خاصی دارد.

سازندگان زیادی هستند که برای رفاه بیشتر مشتریان و خریداران خود هودهای مختلفی را به کار می برند و هودهای متفاوتی در بازار وجود دارد، اما همه این مدل هودها را نمی توان در محیط یا در ساختمان مورد نظر استفاده کرد.

لازم است، برای هر محیط خاصی از نوع ویژه و متفاوتی از هود به کار برده شود.

در منزل و فضای محدود می توان از هودهای ساده ای استفاده کرد

در منزل و فضای محدود می توان از هودهای ساده ای استفاده کرد

در منزل و فضای محدود می توان از هودهای ساده ای استفاده کرد

در منزل و فضای محدود می توان از هودهای ساده ای استفاده کرد و نیاز به هودهای خیلی بزرگ نمی باشد، اما در مراکز دیگری که پخت و پزهای بیشتری صورت می گیرد،

لازم است که افراد برای راحتی کار خود و جلوگیری از پخش دود و چربی موجود در فضای مورد نظر، هودهای پیشرفته ای را که قابلیت زیادی دارند، به کار برند تا با استفاده از این نوع هودها مشکلی برای آشپزخانه ایجاد نشود و دیوارها آسیب نبینند.

سازنده هود صنعتی برای طراحی و ساخت این نوع هودهای خاص معمولا کیفیت را در زمینه طراحی این مدل از هود در نظر می گیرد و تلاش می کند که هودهای خاص و متفاوتی را با کیفیت خیلی زیادی به بازار عرضه کند تا خریداران را ترغیب به تهیه این نوع هود کرده و در مکان هایی که نیاز به داشتن هودهای پر قدرت می باشد، بتوان از هود صنعتی استفاده کرد.

هودهای صنعتی ویژگی های خاصی دارند

هودهای صنعتی ویژگی های خاصی دارند و در خیلی از مراکز به دلیل قدرت بالای مکنده این نوع هودها و کیفیت بالایی که سازنده مد نظر قرار می دهد، در مکان های زیادی می توان از آن استفاده کرده و نیاز افراد برای داشتن آشپزخانه تمیز و مرتب برطرف شود، همچنین این افراد شاهد محیطی بدون دود ناشی از پخت غذا باشند و در فضای مورد نظر دود و چربی کاهش یابد.

از جمله تجهیزات مهمی که در خیلی از مراکز و مکان های مربوط به پخت و پز غذاهای مختلف به کار می رود، مربوط به هود صنعتی می باشد که با استفاده از این مدل هودهای خاص می توان آشپزخانه و فضای تمیز و مرتبی به صورت دائم وجود داشته باشد و بعد از مدتی به دلیل ایجاد دود و چربی ناشی از غذاهای مختلف این فضا آسیب نبیند.

استفاده از این نوع هود صنعتی برای جمع آوری کردن حرارت و چربی های پخش شده در محیط مورد نظر است تا از این طریق بوی موجود در آشپزخانه به فضای بیرون از مرکز هدایت گردد و این فضا خالی از دود و چربی شود، همچنین با استفاده از هود صنعتی و کاربرد خاص این مدل از هودهای موجود در بازار می توان به خارج شدن دود و چربی به شکل سریع در محیط آشپزخانه کمک کرد.

فرستادن چربی ها و بخار به بیرون

فرستادن چربی ها و بخار به بیرون

فرستادن چربی ها و بخار به بیرون

با استفاده از هود صنعتی تمامی چربی و بخاری که در فضایی همانند مکان آشپزخانه وجود دارد، به بیرون فرستاده می شود و از این نوع هود صنعتی می توان در رستوران ها و مراکز خاصی چون آشپزخانه های صنعتی و مراکز دیگری که پخت غذا در آن صورت می گیرد، به کار برد.

این هودهای صنعتی در مراکز و شرکت هایی که سازنده تجهیزات مختلف آشپزخانه های صنعتی هستند، ارائه می گردد و سازنده هود صنعتی در این زمینه هودهای باکیفیت را به بازار عرضه کرده تا مشتریان بیشتری را به سمت محصولات با کیفیت و استاندارد خود جذب کنند.

این افراد برای محیط های خاص خود که در آن نیاز به استفاده از تجهیزات مختلفی دارند، معمولا از بهترین تجهیزات و وسایل به کار می برند و یکی از این وسایل مهم در زمینه آشپزخانه های صنعتی مربوط به هودهای صنعتی است.

بهتر این است که افراد برای آشپزخانه ها و مراکزی چون رستوران ها از هودهای مناسبی که سازندگان ماهر و با تجربه ای آنها را طراحی کرده اند، استفاده کنند تا با این اقدام هود مورد نظر عملکرد خاص داشته باشد و از وجود دود در محیط پرهیز شود.

حالا که با هودهای صنعتی آشنا شدید، توصیه ی ما به شما این می باشد که به سایت تهران استیل سری بزنید. تهران استیل یک فروشگاه آنلاین می باشد که در زمینه تولید و تهیه ی انواع تجهیزات استیل و به ویژه هودهای صنعتی فعال می باشد. تهران استیل با کیفیت ترین وسائل را در کم ترین زمان ممکن برای مخاطبینش می فرستد. خرید مطمئن خود را به تهران استیل بسپارید.

اهمیت استفاده از هود صنعتی به چه مواردی مربوط می شود؟ آیا به کار بردن هود صنعتی در زمینه های مختلف حائز اهمیت است؟

اهمیت استفاده از هود صنعتی به چه مواردی مربوط می شود؟ آیا به کار بردن هود صنعتی در زمینه های مختلف حائز اهمیت است؟

اهمیت استفاده از هود صنعتی به چه مواردی مربوط می شود؟ آیا به کار بردن هود صنعتی در زمینه های مختلف حائز اهمیت است؟

در آشپزخانه ها به ویژه آشپزخانه هایی که صنعتی هستند، غذای زیادی پخت می گردد و به دلیل حجم بالایی از پخت و پز که در این زمینه صورت می گیرد، نیاز می باشد که دود و بخاری که در این مکان وجود دارد، به بیرون از فضای آشپزخانه و رستوران انتقال داده شود تا چربی موجود به فضای بیرون منتقل گردد و برای نتیجه گرفتن از این اقدام می توان از سیستم تهویه ای به کار برد که قدرت زیادی داشته باشد و استانداردهای لازم در این مورد رعایت گردد.

هود صنعتی و استفاده از آن در محیط های مختلفی که غذاهای فراوانی پخت می شود، اهمیت دارد، زیرا با به کار بردن این مدل از هودهای با کیفیت می توان از مشکلات فراوانی جلوگیری کرده و محیط امنی را برای پرسنل و افراد حاضر در این مراکز به وجود آورد که در این مکان با خیالی آسوده فعالیت های خود را انجام دهند و از آسیب های مختلف به دور باشند.

در صورتی که از تجهیزات خاصی در آشپزخانه و مراکز دیگری همانند رستوران ها استفاده نشود، ممکن است، بعد از مدت کوتاهی فضای مورد نظر آسیب جدی ببیند و از استحکام موجود در این محیط کاسته شود.

دود و چربی

دود و چربی از موارد خاصی می باشد که احتمال دارد، به فضای موجود در آشپزخانه و دیوارهای آن آسیب برساند و استحکام این نوع محیط را کم کند.

یکی از مواردی که ممکن است، به سقف آشپزخانه آسیب جدی بزند مربوط به رطوبت بالا است و در مواردی که این میزان از رطوبت با حرارت زیاد در یک مکان متمرکز شود، این نوع آسیب بیشتر می گردد و دیوارها و سقف تحت تأثیر این میزان از رطوبت و حرارت زیاد امکان دارد که به شدت آسیب ببیند و سقف بعد از مدتی دچار فرسایش و مشکل شده که از دوام بالای سقف کاسته می شود.

در مواردی که یک آشپزخانه و مرکز خاص برای پخت و پز غذاهای مختلف همانند رستوران ها درگیر چربی بیشتر در زمینه بخار موجود در آشپزخانه شوند، در این مورد ممکن است، آشپزخانه و مراکز مورد نظر در مدت زمان کمی دچار مشکل گردد و در این مکان ها تخریب مصالح موجود در فضا شدت می یابد و سقف و دیوارهای آشپزخانه و همچنین رستوران ها زودتر از دیگر مکان های ساختمان خراب می شود.

دوام یک ساختمان به موارد زیادی بستگی دارد

دوام یک ساختمان به موارد زیادی بستگی دارد و در خیلی مواقع بر اثر اتفاقاتی ممکن است، آشپزخانه یک ساختمان زودتر از دیگر نقاط آسیب ببیند و تخریب شود.

در مواقعی که یک فضا همانند آشپزخانه در معرض چربی و دود زیادی قرار بگیرد و فضای خاصی برای خروج این میزان از دود وجود نداشته باشد، در این مکان چربی ها جمع شده و به فضای اطراف چون دیوارها و سقف آشپزخانه آسیب جدی وارد می کند که تخریب دیوارها را به همراه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق لازم است، از امکانات و تجهیزات خاصی در آشپزخانه استفاده شود، تجهیزاتی که می تواند این دود را به بیرون هدایت کند و از آسیب به دیوارها جلوگیری شود. در این مورد یک از تجهیزات و وسایل مهم مربوط به آشپزخانه مربوط به هود است که با نصب این محصول آسیب به سقف و… کاهش می یابد و استحکام این فضا در ساختمان تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

در مواقعی که در آشپزخانه و رستوران ها بتوان از هود صنعتی استفاده کرد مسلما با به کار بردن این هود مناسب از آسیب دیدن ساختمان به میزان زیادی جلوگیری می شود و این هود حرارت موجود در آشپزخانه را در هنگام پخت و پز جمع آوری می کند و بو و دود را هود صنعتی در این مکان به بیرون می دهد.

همه چربی و بخارها در اسرع وقت باید به فضای بیرون انتقال یابد

همه چربی و بخارهایی که به دلیل غذاهای مختلف در محیط آشپزخانه جمع می گردد، باید در اسرع وقت به فضای بیرون از این مکان انتقال یابد تا بر روی سقف دیوارها ماندگار نشود و برای انتقال دود وسیله خاص و مناسبی چون هود صنعتی طراحی شده است تا با مکش قوی این نوع هود تمامی دود و چربی به بیرون منتقل گردد.

با استفاده از هود صنعتی تمامی دود وچربی موجود به فضای خارج از محیط آشپزخانه انتقال داده می شود و از این طریق ساختمان ها و دیوارها آسیبی نمی بینند و مشکلی در این زمینه ایجاد نمی گردد. با این اقدام موثر عمر ساختمان مورد نظر افزایش خواهد یافت و استحکام آن بیشتر می شود.

اهمیت دیگر استفاده از هود صنعتی

اهمیت دیگری که مربوط به استفاده از هود صنعتی در مراکزی چون آشپزخانه و رستوران ها می باشد، مربوط به این است که در برخی مواقع آشپزخانه ها را در مکانی قرار می دهند که این فضا در زیر زمین یک ساختمان وجود دارد و فضای بسته ای می باشد که نیاز به خروج دود و چربی از این مکان است.

در مکان های بسته و طبقه های زیرین یک ساختمان ممکن است، دود دیرتر از آشپزخانه خارج شود و این مسأله برای فضای مورد نظر آسیب ایجاد کند.

ممکن است، آشپزخانه در یک ساختمان چند طبقه و طبقات پایین این ساختمان قرار داشته باشد که دود موجود در آشپزخانه به سختی به بیرون منتقل شود و افراد موجود در ساختمان را به شدت درگیر می کند و همسایگان با مزاحمت هایی ناشی از این میزان دود و چربی مواجه می گردند و بارها به دلیل خارج نشدن و پخش این دود در ساختمان اعتراض کرده و به شدت اذیت شوند.

آشپزخانه در طبقات زیرین ساختمان

آشپزخانه در طبقات زیرین ساختمان

آشپزخانه در طبقات زیرین ساختمان

مسلما در مراکزی که آشپزخانه صنعتی بزرگی در فضای ساختمان و در طبقات زیرین قرار داشته باشد، به دلیل پخت غذاهای زیاد در این مراکز امکان دارد که دود دیرتر به بیرون انتقال داده شود و از این طریق مشکلات را به وجود آورد.

در این زمینه به کار بردن هودهای صنعتی اهمیت زیادی دارد، زیرا دود و چربی راحت تر به بیرون منتقل می شود.

در این موارد لازم است که از هود صنعتی مناسبی به کار برده شود و نقش هود صنعتی در مراکزی چون رستوران ها و آشپزخانه تأثیر زیادی دارد و به این دلایل خاص مشخص می شود، زیرا هود صنعتی این دود را بدون هیچ گونه دردسری به بیرون انتقال می دهد و فضای ساختمان درگیر نمی شود.

حالا که با اهمیت کاربرد و استفاده از هودهای صنعتی آشنا شده اید، سفارش ما به شما این است که به وبسایت تهران استیل وارد شوید. تهران استیل یک فروشگاه غیر حضوری می باشد که در شاخه ی ساخت و فروش انواع تجهیزات استیل و به خصوص هودهای صنعتی مشغول می باشد.

تهران استیل با دوام ترین وسائل را در کوتاه ترین زمان امکان پذیر برای مشتریانش می فرستد. خرید قابل اطمینان خویش را با تهران استیل تجربه فرمایید.

در چه مراکزی می توان هود صنعتی را به کار برد؟ استفاده از هودهای صنعتی در چه مکان هایی بیشتر می باشد؟

در چه مراکزی می توان هود صنعتی را به کار برد؟ استفاده از هودهای صنعتی در چه مکان هایی بیشتر می باشد؟

در چه مراکزی می توان هود صنعتی را به کار برد؟ استفاده از هودهای صنعتی در چه مکان هایی بیشتر می باشد؟

هودهای صنعتی کاربرد زیادی دارند و از این هودها می توان در بخش های مربوط به پخت و پز در مکان های مختلفی استفاده کرد، در اتاق هایی که فضا کوچک می باشد و خروج حرارت به سختی در آن امکانپذیر می شود.

بهتر این است که از هودهای صنعتی در فضای مربوط به مکانی که حرارت زیادی دارد و مربوط به پخت و پز و… می باشد، استفاده کرد.

در بخش پخت مربوط به آشپزخانه ها معمولا می توان هودهای صنعتی را به کار برد. در مواردی که از دیگ های دو جداره ای در مکان مورد نظر برای پخت برنج استفاده می شود، بهتر این است که هودهای صنعتی را به کار برند، زیرا این مدل از هود به راحتی دما و گرمای زیاد موجود در فضا را به بیرون انتقال می دهد.

در چه مراکزی می توان هود صنعتی را به کار برد؟ استفاده از هودهای صنعتی در چه مکان هایی بیشتر می باشد؟

در چه مراکزی می توان هود صنعتی را به کار برد؟ استفاده از هودهای صنعتی در چه مکان هایی بیشتر می باشد؟

در مواردی که اجاق گازهایی چهار شعله به ویژه فردار در محیط وجود دارد، نیز می توان از هودهای صنعتی استفاده کرد.

در مراکزی که از دیگ های دو جداره ای استفاده می شود که برای پخت خورش به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، می توان هودهای صنعتی را به کار برد.

از هودهای صنعتی برای تابه گردان نیز می توان استفاده کرد.

اجاق گازهایی که سه ردیفه

برای اجاق گازهایی که سه ردیفه هستند، می توان از هودهای صنعتی که با کیفیت بالایی ساخته می شوند، استفاده کرد.

هودهای صنعتی در ارتباط با اجاق گازهایی که زمینی هستند و معمولا چهار ردیفه می باشند، نیز کاربرد دارد.

برای سرخ کن های صنعتی نیز می توان از هودهای صنعتی مناسب استفاده کرد.

در ارتباط با کباب پزهای سنتی هودهای صنعتی با کیفیت را به کار می برند، همچنین کباب پزهای صنعتی یا کباب پزهایی که ریلی هستند، در فضای مورد نظر نیاز به هودهای صنعتی دارند تا حرارت و دود ناشی از غذاها از این طریق به بیرون انتقال داده شود.

در مکان هایی که فست فود آماده می کنند، نیاز به تجهیزات مناسبی برای پخت می باشد تا از این طریق در هنگام درست کردن غذاها بتوان با استفاده از هود صنعتی دود موجود در آشپزخانه را به بیرون هدایت کرده و حرارت به فضای دیگری منتقل می شود.

کارخانجاتی که در کار پخت و پز انواع غذاهای مختلف هستند

کارخانجاتی که در کار پخت و پز انواع غذاهای مختلف هستند

کارخانجاتی که در کار پخت و پز انواع غذاهای مختلف هستند

از هودهای صنعتی برای کارخانجاتی که در کار پخت و پز انواع غذاهای مختلف هستند، می توان به میزان زیادی استفاده کرد.

در مراکز مربوط به فست فودها می توان از هودهای صنعتی استفاده کرد.

در هتل ها نیز هودهای صنعتی را برای مراکز خاصی چون آشپزخانه این محیط، به کار می برند.

در رستوان ها از هودهای صنعتی خاصی استفاده می شود.

کترینگ ها نیز از مکان های خاصی هستند که در آن می توان هودهای صنعتی را به کار برد.

در فود کورت ها از هودهای صنعتی استفاده می شود.

کاربرد هودهای صنعتی در مراکز زیادی است و سازنده هود صنعتی در ارتباط با اینکه هودهای ساخته شده در چه محیطی بیشتر استفاده می شود، مسلما به خریداران خود آگاهی می دهد و به این افراد کمک خواهد کرد.

در کافی شاپ نیز هودهای صنعتی را به کار می برند و این نوع هود برای این فضا مناسب است.

تالارهای پذیرایی از مراکز دیگری است که در فضای آشپزخانه این مکان ها از هود صنعتی استفاده می شود تا پخت غذا برای تمامی مهمان ها بدون پخش بوی غذا و دود غذاهای مختلف صورت گیرد.

مشخصه فنی هودهای صنعتی به چه مواردی بر می گردد؟ مهم ترین مشخصه های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟

مشخصه فنی هودهای صنعتی به چه مواردی بر می گردد؟ مهم ترین مشخصه های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟

مشخصه فنی هودهای صنعتی به چه مواردی بر می گردد؟ مهم ترین مشخصه های اصلی هودهای صنعتی کدام موارد می باشند؟

این هودها را معمولا از ورق های مناسب که ضخامت خاصی دارد، می سازند، سازنده این نوع هودهای صنعتی معمولا تلاش دارد، با ضخامت بالایی هود را طراحی کند تا زیبایی بیشتری به محیط بدهد و فضای کمتری را اشغال کند.

مشخصه فنی دیگر هودهای صنعتی مربوط به چراغ های تونلی مناسبی است که در این وسیله به کار برده می شود و روشنایی مناسبی را بر روی اجاق گاز و وسیله پخت و پز فراهم می کند.

هودهای صنعتی با جوش و پرچ های مناسبی طراحی می شود و هود یک پارچه و منظمی را تشکیل می دهد.

این هودهای صنعتی دارای فیلترهای متحرک خاص هستند که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرده و این فیلترها قابلیت شست و شو دارند.

این هودها قاب های خاصی دارند که می توان آنها را جدا کرده و این هودهای صنعتی را شست و شو داد.

سیم کشی داخلی نیز از مهم ترین مشخصه های مربوط به هودهای صنعتی می باشد.

اسکلت هودهای صنعتی را کاملا از پروفیل هایی می سازند که جنس مستحکمی دشته باشد و رنگ آمیزی این نوع هودها دچار مشکل نشود.

جنسی که هودهای صنعتی دارد، باید به شکل یکپارچه طراحی شد و این مورد ضخامت خاصی داشته باشد تا در محیط به درستی قرار داده شود.

هماهنگی با تجهیزات موجود در آشپزخانه

هماهنگی با تجهیزات موجود در آشپزخانه

هماهنگی با تجهیزات موجود در آشپزخانه

طول و عرض این نوع هودهای صنعتی را به شکلی طراحی می کنند که با تجهیزات دیگر موجود در آشپزخانه هماهنگ باشد.

مشخصه فنی دیگر در هودهای صنعتی این است که برای فیلترهای تخلیه از شاسی خاصی استفاده می شود که کشویی برای تخلیه یافتن روغن در نظر گرفته شود.

سیم کشی موجود در هودهای صنعتی به گونه ای می باشد که نسوز هستند و در این باره آسیبی ایجاد نمی شود.

این هودها دارای نشان استاندارد هستند و در این زمینه گواهی استاندارد را به دست آورده باشند تا با اطمینان بیشتری از آن استفاده شود و افراد ترغیب به تهیه این محصول گردند.

مشخصه دیگر هودهای صنعتی مربوط به ساخت آن است که از سازندگان با تجربه استفاده می شود و در این مورد از پیشرفته ترین وسایل برای طراح و ساخت این نوع هودها استفاده می شود.

ارتفاع داخلی هودهای صنعتی با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است

ارتفاع داخلی هودهای صنعتی با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است و معمولا مدل های دیواری ارتفاع مناسب تری دارد و با طول خیلی بالایی این مدل از هودها را نمی سازد.

اکنون که با مشخص های فنی و تکنولوژی هودهای صنعتی آشنا شده اید، به شما سفارش می کنیم که به فروشگاه آنلاین و غیرحضوری تهران استیل نیز مراجعه ای داشته باشید. تهران استیل یک وب سایت فروش غیر حضوری است که در حوزه ی تولید و عرضه ی انواع وسیله های استیل و علی الخصوص هودهای صنعتی فعالیت دارد.

تهران استیل مناسب ترین کالاها را در کم ترین تایم برای مشتریان خود ارسال می نماید. تهیه ی قابل اطمینان تجهیزات استیل خویش را با فروشگاه آنلاین تهران استیل تجربه نمائید.

هود صنعتی به چه شکل هایی طراحی می گردد؟

هود صنعتی به چه شکل هایی طراحی می گردد؟

هود صنعتی به چه شکل هایی طراحی می گردد؟

سازنده هود صنعتی طراحی های مختلفی را برای این محصول در نظر می گیرد و به شکل های خاصی هود را می سازند.

یکی از این نوع هودها که کاربرد زیادی دارد و در مراکز مختلفی استفاده می شود، مربوط به هودهای صنعتی می باشد که چهار گوش هستند و هودهای چهارگوش را در خیلی موارد به کار می برند.

هودهایی که گرد هستند، نیز از هودهای صنعتی خاصی است که در موارد زیادی به کار برده می شود و شکل گرد این نوع هودها کاربرد زیادی دارد.

هودهای مخروطی نیز از شکل های دیگر هودهای صنعتی هستند که خریداران می توانند از این نوع هودها استفاده کرده و به دلیل شکل جذاب و خاص، این نوع هود کاربرد زیادی دارد.

هودهای صنعتی خاصی وجود دارند که به نوع هودهای ثابت شناخته می شوند و قابلیت زیادی در آشپزخانه ها دارد.

هودهای صنعتی به شکل متحرک هم وجود دارند و مدل خاص این نوع هود در موارد زیادی استفاده می شود و افرادی که به دنبال هود متحرک و متفاوتی هستند، می توانند این مدل را به کار برند.

چه موادی را برای ساخت هود صنعتی به کار می برند؟ بیشترین موادی که سازنده هود صنعتی مورد استفاده قرار می دهد، کدام موارد می باشند؟

چه موادی را برای ساخت هود صنعتی به کار می برند؟ بیشترین موادی که سازنده هود صنعتی مورد استفاده قرار می دهد، کدام موارد می باشند؟

چه موادی را برای ساخت هود صنعتی به کار می برند؟ بیشترین موادی که سازنده هود صنعتی مورد استفاده قرار می دهد، کدام موارد می باشند؟

یکی از مواد خاصی که برای ساخت هودهای صنعتی به کار می برند مربوط به هودهایی است که از جنس ورق استیل ساخته می شوند و این نوع هودها زیبا بوده و در برابر آب و هواهای مختلف قدرت بالایی دارند.

ماده دیگری که در زمینه ساخت هودهای صنعتی به شدت کاربرد دارد، مربوط به ورق هایی هستند که از جنس آلومینیوم می باشند و از این ماده در ساخت هودهای صنعتی به میزان زیادی استفاده می شود.

ورق های گالوانیزه را نیز در زمینه ساخت هودهای صنعتی به کار می برند و این نوع هودها قابلیت زیادی دارد و در مراکز مختلفی استفاده می شود.

استفاده از ورق سیاه نیز از مهم ترین موادی است که برای ساخت هودهای صنعتی به کار می برند و سازنده هود صنعتی به این مسأله دقت کرده و جنس های خاصی را در نظر می گیرد.

با توجه به نحوه قرارگیری هود صنعتی چه دسته بندی خاصی برای این هودها در نظر گرفته می شود؟

با توجه به نحوه قرارگیری هود صنعتی چه دسته بندی خاصی برای این هودها در نظر گرفته می شود؟

با توجه به نحوه قرارگیری هود صنعتی چه دسته بندی خاصی برای این هودها در نظر گرفته می شود؟

لازم به ذکر است که برای هود صنعتی دسته بندی های جداگانه در نظر گرفته می شود، با توجه به نحوه ای که هود صنعتی در آشپزخانه قرار می گیرد، تقسیم بندی خاصی وجود دارد و نصب کردن این وسیله با توجه به نوع هود انجام می پذیرد.

هود صنعتی که به شکل دیواری است، یکی از مهم ترین هودهای صنعتی در بازار است، نوع دیگر هود صنعتی که با توجه به نحوه قرارگیری آن طبقه بندی می شود، مربوط به هود مرکزی است.

هر یک از این مدل هودها در موارد خاصی به کار برده می شوند و با توجه به ویژگی های متفاوت آن در محیط مورد نظر استفاده می شود.

سازنده هودهای صنعتی با توجه به شیوه نصبی که برای هودها وجود دارد، هودهای زیبا و جذابی را طراحی کرده که در موارد مختلفی به کار برده می شود.

هود صنعتی به شکل دیواری

هود صنعتی که به شکل دیواری است، به وسیله میخ و پیچ های کاملا محکمی به دیوار مورد نظر در آشپزخانه و رستوران قرار داده می شود و این هودها را به دیوار وصل می کنند.

فردی که هودهای دیواری را به فضای مورد نظر نصب می کند باید دقت زیادی داشته باشد و با میخ های محکمی این هودها را به کار برد تا از افتادن این هودهای صنعتی و ایجاد آسیب جلوگیری شود.

هودهای دیواری را از جنس های محکمی می سازند که دوام زیادی دارد و سال های بیشتری عمر مفیدی داشته باشد.

در ارتباط با هودهای مرکزی شرایط فرق می کند و این نوع هودها را به شکل ویژه ای باید به محل مناسب وصل کرده و در این مکان استفاده کرد.

همان طور که از اسم این نوع هودها مشخص است، در مرکز مورد نظر نصب می شوند و در موارد زیادی جذابیت خاصی را به محیط می دهد و می توان از آن استفاده کرد.

برای این هودها دستکی از سقف قرار داده می شود تا با استفاده از این دستک بتوان هودهای صنعتی مرکزی را به جای محکمی متصل کرد و هود دچار آسیب نشود.

یک ساپورت محکم برای هودهای مرکزی قرار داده می شود

یک ساپورت محکم برای هودهای مرکزی قرار داده می شود

یک ساپورت محکم برای هودهای مرکزی قرار داده می شود

در برخی موارد یک ساپورت محکم برای هودهای مرکزی قرار داده می شود و برای نگهداری این هودها احتیاج به این ساپورت برای محکم بودن می باشد تا از این طریق هود در جای مناسب بماند و در معرض افتادن و ضربه زدن به دیگر وسایل موجود در فضا قرار نگیرد.

اگر هود به شکل درستی در محل مورد نظر قرار داده شود، مسلما ایمنی کار موجود در محیط بالاتر می رود و پرسنل و افراد حاضر در آشپزخانه با یک اطمینان بیشتری به کار خود در آشپزخانه می رسند و مشکلی در ارتباط با قرار دادن وسایل ندارند.

در فضاهایی که هود صنعتی مرکزی قرار داده می شود، ممکن است که با نصب این هودها افراد فضای بیشتری را برای پخت و پز و درست کردن غذاهای مختلف داشته باشند، اما لازم است که نصب هودهای صنعتی مرکزی از طریق افراد ماهر و با تجربه صورت گیرد.

افرادی که با سابقه کار بالای خود هودهای صنعتی مدل مرکزی را نصب می کنند، معمولا به موارد زیادی دقت دارند و با تجهیزات مختلف این نوع هودها را به کار می برند.

جنس هود صنعتی بر چه اساسی تقسیم بندی می شود؟

جنس هود صنعتی بر چه اساسی تقسیم بندی می شود؟

جنس هود صنعتی بر چه اساسی تقسیم بندی می شود؟

هودهای صنعتی را با توجه به جنس و بر اساس متریالی که برای آن در نظر گرفته می شود، به شکل متفاوتی تقسیم بندی می کنند و سازندگان هودهای صنعتی جنس های مختلفی را برای هودهای صنعتی به کار می برند و از خلاقیت زیادی در این زمینه استفاده خواهند کرد تا استحکام هودها افزایش یابد و مشکلی برای پرسنل و افراد به وجود نیاورد.

سازنده هودهای صنعتی جنس های خاصی را که دوام بیشتری به این مدل هود می دهد، به کار می برند و مسلما جنس هود یک عامل موثر در ارتباط با استحکام هود می باشد.

اگر جنس هود مناسب باشد، دوام بیشتری مشاهده می شود و افراد از هود موجود در فضای مورد نظر به میزان سال های بیشتری استفاده می کنند، زیرا جنس عامل مهمی در انتخاب هود است و هودهای صنعتی را تنها از متریالی می سازند که مناسب بودن آن ثابت شده باشد و سازندگان به دوام بالای هود صنعتی و استحکام آن توجه دارند.

هود صنعتی را معمولا با جنس استیل می سازند

هود صنعتی را معمولا با جنس استیل می سازند

هود صنعتی را معمولا با جنس استیل می سازند

هود صنعتی را معمولا با جنس استیل می سازند و این نوع هودها در موارد زیادی کاربرد دارد و می توان از این مدل هود در مراکز بیشتری استفاده کرد.

نوع دیگر هودهای صنعتی موجود در آشپزخانه ها مربوط به هودهایی هستند که از جنس آلومینیوم آنها را می سازند.

جنس آلومینیوم در محیط های زیادی به کار می رود و می توان از این نوع هودهای صنعتی برای محیط های خشکی که درصد رطوبت خیلی بالایی ندارند، استفاده شود.

هودهای صنعتی آلومینیومی سبک هستند و از نمونه های مشابه تر این نوع هودها خیلی سبک تر بوده و بهتر این است که در محیط های مرطوب این هودها را به کار نبرند.

آلومینیوم در گرمای زیاد موجود در محیط مقاومت خیلی بالایی ندارد

آلومینیوم در مقابل گرمای زیاد موجود در محیط مقاومت خیلی بالایی ندارد و بهتر این است که ورق های خاص را برای این محیط به کار برند.

هود صنعتی که متریال گالوانیزه داشته باشد، نیز از دیگر هودهایی است که در موارد زیادی کاربرد دارد.

همان طور که اشاره شد هودها را از جنس های مختلفی چون استیل یا آلومینیوم می سازند و هر یک از این هودها در محیط خاصی کاربرد دارد تا با محیط و شرایط موجود هماهنگ باشد.

از هودهای صنعتی آلومینیومی می توان در محیط هایی که خشک هستند، یا این مراکز دارای رطوبت خیلی پایینی هستند، استفاده کرد و این هودها در محیط های این چنینی بیشتر به کار می رود.

محیط هایی دارای رطوبت زیاد

محیط هایی دارای رطوبت زیاد

محیط هایی دارای رطوبت زیاد

در محیط هایی که دارای رطوبت زیادی هستند، نیاز می باشد که از هودهای صنعتی استفاده شود که مناسب برای این نوع محیط ها است تا ماندگاری هود افزایش یابد و دوام آن بیشتر گردد.

در محیط هایی با رطوبت خیلی زیاد ممکن است، هودها دچار زنگ زدگی شوند و به کار بردن هودهای خاص برای این محیط اهمیت زیادی دارد تا بعد از مدت کوتاهی رطوبت زیاد محیط به هودها آسیب نزند و مشکلاتی ایجاد نشود.

هودهایی که دارای جنس استیل هستند، برای محیط هایی با رطوبت زیاد اهمیت دارند، زیرا دوام هود در این مناطق به شدت بیشتر می باشد و در این مکان ها باید از هودهای باکیفیتی که با وجود رطوبت محیط مشکلی ندارد، به کار برده شود تا این هودها در مراکز بیشتری استفاده شود.

ویژگی های اصلی هود صنعتی استیل به چه مواردی مربوط می شود؟

ویژگی های اصلی هود صنعتی استیل به چه مواردی مربوط می شود؟

ویژگی های اصلی هود صنعتی استیل به چه مواردی مربوط می شود؟

هودهای صنعتی استیل را از با کیفیت ترین ورق های استیل می سازند و این نوع ورق های استیل در آشپزخانه های صنعتی نباید مشکلی ایجاد کند.

ورق های استیل در مقابل رطوبت و…. مقاومت خیلی زیادی دارند و جنس این نوع هود به هیچ عنوان ممکن نیست که زنگ بزند.

نهادهایی که در ارتباط با هودهای صنعتی نظارت می کنند، معمولا این هودهای استیل را مد نظر قرار می دهند و مناسب بودن هودهای صنعتی از جنس استیل را تأیید می کنند.

برای افرادی که در آشپزخانه ها کار می کنند، استفاده از هودهای صنعتی با جنس استیل می تواند آسودگی خیال را به همراه داشته باشد و این افراد اطمینان یابند که از هود با کیفیت و مناسبی در فضای مورد نظر خود در آشپزخانه، هتل و رستوران استفاده کرده اند.

مقاومت بالا

مزیت دیگری که مربوط به هودهای صنعتی و جنس استیل آنها می باشد، به مقاومت بالای آن بر می گردد که این نوع هودها در مقابل حرارت مقاوم بوده و در این زمینه کیفیت بالایی دارند.

هودهای صنعتی که از جنس استیل هستند، در مدل های مختلفی تولید خواهند شد، برخی مواقع این نوع هودها بدون فیلتر می باشند، هودهای استیل دیگری که فیلتردار هستند، نیز از مدل های مهم هودهای صنعتی هستند.

نوع فیلتردار هودهای صنعتی در مراکزی که چربی بالایی وجود دارد، بیشتر استفاده می شود و در این مورد به راحتی می تواند هودهای صنعتی استیل چربی هایی که در هوا معلق می شوند، را جذب کند و به بیرون انتقال دهد.

از هودهای صنعتی استیلی که بدون فیلتر هستند، در مراکزی می توان استفاده کرد که بخار در این محیط وجود دارد، اما این مکان چربی خاصی تولید نمی کند که به هود آسیب برساند.

آیا در ارتباط با هودهای صنعتی چند جداره اطلاعات کافی دارید؟ ویژگی های اصلی این نوع هودهای صنعتی چند جداره کدام موارد می باشند؟

آیا در ارتباط با هودهای صنعتی چند جداره اطلاعات کافی دارید؟ ویژگی های اصلی این نوع هودهای صنعتی چند جداره کدام موارد می باشند؟

آیا در ارتباط با هودهای صنعتی چند جداره اطلاعات کافی دارید؟ ویژگی های اصلی این نوع هودهای صنعتی چند جداره کدام موارد می باشند؟

هودهای صنعتی را معمولا از جنس هایی می سازند که در برابر آب و هواهای مختلف مقاومت بالایی داشته باشند و در مدت کوتاهی دچار مشکل نشود.

بهتر این است، هودهای صنعتی که در مراکزی چون آشپزخانه ها کاربرد دارند، با ایمنی بالایی ساخته شده و به شکل چند جداره طراحی آن انجام می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد.

در کل نظر کارشناسان این است که بهترین هود صنعتی مورد استفاده در مراکز مورد نظر مربوط به هودهای صنعتی چند جداره می باشند، البته هودهای دو جداره هم از تکنولوژی بالایی برخوردارند.

استفاده از این نوع هودهای چند جداره باعث می شود، با توجه به هزینه ای که برای اجرا کردن این نوع هود لازم می باشد، می توان بهترین نتیجه را از کار خود دریافت کرده و از این طریق در آشپزخانه و مکان مورد نظر طراحی و راندمان بهتری در فضای آشپزخانه به وجود می آید.

قابلیت بالای هودهای چند جداره

تفاوتی که بین هودهای یک جداره و دیگر هودهای چند جداره وجود دارد، مربوط به قابلیت بالای هودهای چند جداره است، زیرا در هودهای صنعتی که به شکل یک جداره هستند، این نوع هودها با توجه به کانال های مشخص شده بر روی هود به بیرون انتقال داده می شوند، اما در این مدل از هودهای صنعتی، به هیچ عنوان ورود هوا به درون آشپزخانه و مکان مورد نظر اتفاق نمی افتد و این هودها این قابلیت را ندارند که هوا را به درون انتقال دهند.

هودهای صنعتی یک جداره فقط جداره و قسمت خاصی برای انتقال دادن هوا و دود موجود در آشپزخانه دارند و این هودها بخشی برای منتقل کردن هوای آزاد از بیرون ساختمان ندارند، اما در خیلی موارد با استفاده از این هودها مشکلی وجود نداشته و با خروج دود و چربی از هودها هوای مناسبی در آشپزخانه ماندگار می ماند.

در هودهایی که چند جداره هستند، قابلیت و ویژگی های خاصی مشاهده می شود و برای این نوع هودها امکانات مختلفی طراحی شده است تا در موارد بیشتری استفاده شده و مشکلی به وجود نمی آید.

هودهای چند جداره هوای چربی درون آشپزخانه را به بیرون انتقال می دهند

هودهای چند جداره هوای چربی درون آشپزخانه را به بیرون انتقال می دهند

هودهای چند جداره هوای چربی درون آشپزخانه را به بیرون انتقال می دهند

هودهای چند جداره هوای چربی و… درون آشپزخانه را به بیرون انتقال می دهند و کمی از هوای تازه ای که در بیرون از فضای آشپزخانه وجود دارد، را به درون آشپرخانه انتقال می دهد که با این طراحی بی نظیر هوای خنک و تمیزی از بخش جلویی موجود در هود به درون آشپزخانه وارد می گردد

و با این اقدام می تواند همانند پرده هوا باشد که هوای تازه را وارد کرده و این هوای جدید سرعت عمل را در ارتباط با تخلیه کردن حرارت موجود در آشپزخانه بالا می برد و دود و چربی های موجود در این فضا از طریق هود سریع تر به بیرون انتقال داده می شوند.

از انتشار یافتن دود به شدت در فضا جلوگیری می کند

یکی دیگر از موارد مهم در ارتباط با هودهای صنعتی مربوط به این است که این نوع هودها از انتشار یافتن دود به شدت در فضا جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد که دود و حرارت موجود در مرکز مورد نظر به کل آشپزخانه انتقال یابد و در فرصت محدودی این حرارت را به بیرون هدایت می کند که از این طریق هزینه برق افراد برای خنک نگه داشتن فضای آشپزخانه در حد بالایی کاهش می یابد.

هودهای چند جداره دارای استحکام زیادی هستند و این مدل از هودهای صنعتی کیفیت بالایی دارند و دود و چربی موجود در حد بالایی در محیط مورد نظر به بیرون انتقال داده می شوند.

در این مورد هوای تازه ای به درون آشپزخانه انتقال داده می شود و هوای گرم و پر از حرارت این مکان به بیرون هدایت می گردد که هوای تازه و جدید جایگزین این هوا شده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

آیا استفاده از فیلتر متحرک در هودهای صنعتی اهمیت دارد؟

آیا استفاده از فیلتر متحرک در هودهای صنعتی اهمیت دارد؟

آیا استفاده از فیلتر متحرک در هودهای صنعتی اهمیت دارد؟

هودهای صنعتی باید به فیلتر متحرکی مجهز باشند، این فیلتر می تواند چربی هایی که در فضای مورد نظر چون آشپزخانه وجود دارد، را قبل از اینکه این چربی و دود به دستگاه سانتریفیوژ برسد را به شکل خاصی جدا کرده و از این طریق آسیبی به اگزاست فن نرسد و فیلتر این دود را به بیرون هدایت می کند.

فیلترهای متحرک به نوعی در هود صنعتی قرار داده می شود که در مواردی که افراد مد نظر داشته باشند، بتوانند این فیلترها را جدا کرده و با آب داغ این نوع فیلتر متحرک را شسته و از این طریق دود و چربی های جمع شده در این فیلتر را شست و شو داد.

این فیلترها بعد از شستن به راحتی در مکان ثابت خود قرار داده می شود تا بتوان دوباره از هود صنعتی استفاده کرد.

قابلیت دیگر فیلترهای متحرک این است که یک بار مصرف نمی باشند و برای مدت زمان زیادی می توان آن را به کار برد.

تا موقعی که فیلترهای مورد استفاده در فضای خاص به کار برده شود و این فیلتر تغییر شکلی را به شکل آنچنانی نداشته باشد، می توان از آن استفاده کرده و مشکلی ندارد.

آیا نیاز به نصب هود صنعتی در ارتفاع مناسبی می باشد؟ بهترین ارتفاع تعیین شده برای هود صنعتی به چه میزانی است؟

آیا نیاز به نصب هود صنعتی در ارتفاع مناسبی می باشد؟ بهترین ارتفاع تعیین شده برای هود صنعتی به چه میزانی است؟

آیا نیاز به نصب هود صنعتی در ارتفاع مناسبی می باشد؟ بهترین ارتفاع تعیین شده برای هود صنعتی به چه میزانی است؟

کارشناسان اعلام می کنند که هود صنعتی باید در فضای مناسبی نصب شود و ارتفاع این هود از کف آشپزخانه به میزان خاصی باشد. هود صنعتی را باید در ارتفاعی بالاتر از دو متر از کف در نظر گرفت و این هودها را در آشپزخانه و در ارتفاع مناسبی که مشکلی نداشته باشد، باید نصب کرد تا رفت و آمد افراد مشکل نشود.

این مسأله به ویژه در ارتباط با هودهای مرکزی که در وسط آشپزخانه نصب می شوند، باید مد نظر قرار بگیرد و این مسأله رعایت گردد تا هود صنعتی کارآیی خود را نشان دهد و مشکلی ایجاد نکند.

به همان میزان که استفاده از هود صنعتی مناسب در محیط آشپزخانه اهمیت دارد، لازم است که در ارتفاع خاصی نصب گردد و در هنگام نصب از کارشناسان و افراد ماهری استفاده شود که مهارت بالایی دارند و به شکل محکمی این هود را در فضای مورد نظر نصب خواهند کرد.

ارتفاع هودهای صنعتی

ارتفاع هودهای صنعتی به میزان 500 سانتی متر است و نیاز به مورد توجه قرار دادن این ارتفاع برای تمامی هودهای صنعتی می باشد تا فضا محدود نشود.

حداقل ارتفاع خاصی برای فضای آشپزخانه باید در نظر گرفته شود و کف آشپزخانه تا سقف معمولا دو متر و نیم یا بیشتر تعیین می گردد که هود در ارتفاع مناسبی از این سقف باید قرار بگیرد.

ابعادی که برای مکان آشپزخانه در نظر گرفته می شود، بر اساس شرایط محیطی ممکن است، تغییر کند و این میزان بیشتر یا کمتر گردد که برای این کار لازم است که از نظر کارشناسان خبره ای به کار برده شود و این افراد با توجه به فضای مورد نظر میزان سقف را مشخص کنند.

هودهای صنعتی مختلفی در بازار وجود دارند، اما همه هودها را نمی توان در آشپزخانه و رستوران مورد نظر به کار برد و با توجه به فضای آشپزخانه و مکان مشخص شده برای قرارگیری گاز و… از هودهای مناسب باید استفاده شود.

ابعاد هودهای صنعتی متفاوت است و برای در نظر گرفتن این نوع هودها در محیط خاصی چون آشپزخانه با توجه به ابعاد هود باید فضای متفاوتی انتخاب شود تا هود در این فضای مناسب قرار بگیرد.

برای طراحی هودهای صنعتی چه اقدامی باید انجام گیرد؟ در طراحی هودهای صنعتی به چه موارد خاصی باید دقت شود؟

برای طراحی هودهای صنعتی چه اقدامی باید انجام گیرد؟ در طراحی هودهای صنعتی به چه موارد خاصی باید دقت شود؟

برای طراحی هودهای صنعتی چه اقدامی باید انجام گیرد؟ در طراحی هودهای صنعتی به چه موارد خاصی باید دقت شود؟

از مناسب ترین وسیله هایی که می توان در آشپزخانه ها به کار برده شود و در این زمینه به راحتی دود و چربی را به بیرون انتقال داد مربوط به هود صنعتی است که از مناسب ترین وسیله ها در این مکان است.

این دود و چربی به سمت سانتریفیوژ انتقال داده می شود و بعد از آن این دود و بخار به بیرون از فضای آشپزخانه فرستاد ه می شود.

با این اقدام هوای آشپزخانه کیفیت بیشتری می یابد و به این وسیله دمای محیط موجود در آشپزخانه های صنعتی معتدل تر می شود و با کاهش دما مواجه می گردد.

برای اینکه هوا با یک کیفیت مناسب به آشپزخانه انتقال داده شود، می توان هودهایی را به کار برد که کیفیت بالایی دارند و در این مورد تجربه بالای سازنده هود صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

سازنده هودهای صنعتی تلاش می کنند که با تجربه بالای خود در ارتباط با سیستم مربوط به تهویه مطبوع خلاقیت بالایی را به کار برند و خلاقیت و زیبایی متفاوتی را در زمینه هودهای صنعتی در نظر می گیرند تا به جذابیت موجود در محیط بیفزاید.

علم کافی سازنده اهمیت دارد

علم کافی سازنده در این زمینه اهمیت دارد و در این مورد طراحی بی نظیر و خاصی ایجاد می گردد، زیرا علم و استفاده از پیشرفت های مختلف در زمینه علم باعث شده است که خلاقیت بالایی را سازنده در نظر بگیرد و طراحی زیبایی را به کار برد.

در طراحی کردن هودهای صنعتی معمولا سازنده با تجربه بالایی که دارد، به ابعادی که برای پخت و پز و خط های مربوط به این زمینه وجود دارد، هودها را می سازد و با توجه به این ابعاد هودهای با کیفیت و خاصی را طراحی می کند و به بازار عرضه خواهد کرد.

ابعاد هود اهمیت زیادی دارد و در این مورد نیاز می باشد که ابعاد متناسب با فضای آشپزخانه در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی هودهای صنعتی مربوط به ابعاد کلی آشپزخانه های صنعتی است که باید این نوع هود برای این مکان مناسب باشد و معمولا سازنده به این مسأله دقت زیادی دارد و ابعاد مورد نظر را برای انتخاب این نوع هود مشخص می کند.

رنگ آمیزی هود صنعتی یکی از مواردی است که در طراحی به آن توجه می شود و رنگ های زیبا و جذابی را در این زمینه به کار می برند که زیبایی بیشتری به محیط بدهد و تنها از رنگ های خاصی استفاده می شود.

جنس هود نیز از موارد مهمی می باشد که طراح هود صنعتی به آن دقت دارد.

ضد رنگ بودن هود صنعتی

ضد رنگ بودن هود صنعتی مد نظر خیلی از طراحان و سازندگان مربوط به هود صنعتی می باشد و این افراد باید به طراحی خاص هودهای صنعتی توجه کنند و جنس هایی که زنگ نزند را به کار برند.

هود صنعتی را به شکل کلافی که یکپارچه می باشد، به کار می برند و سازنده این نوع هود به این مورد دقت زیادی دارد.

هود صنعتی باید قدرت مکنده زیادی داشته باشد و در این مورد نیاز است که سازنده به موفقیت بالای سیستم مکنده هود طراحی شده خود توجه کند و از وسایل و تجهیزات پیشرفته ای برای این زمینه استفاده کند.

شکل هود صنعتی نیز از موارد مهم دیگری است که در ارتباط با طراحی هود مد نظر قرار می گیرد و با توجه به شکل آن، قدرت مکنده ممکن است، متفاوت باشد، به طور مثال در برخی موارد اگر یک هود صنعتی شکل هندسی خاصی داشته باشد، نیاز است، در این مورد قدرت مکنده و جذب این نوع هود نیز بالا رود و فقط از لحاظ شکل و طراحی زیبایی نداشته باشد.

سازنده هود صنعتی در زمینه ساخت این نوع هودها به چه مواردی دقت دارد؟

همان طور که اشاره شد هود صنعتی باید از جذابیت و زیبایی زیادی برخوردار باشد، اما در کنار این زیبایی لازم است، از هودهایی که جنس محکمی دارند، به کار برده شود.

دقت به تمامی این موارد در صورتی امکانپذیر است که سازنده با تجربه ای برای ساخت هودهای صنعتی اقدام کند و این فرد از خلاقیت بالایی برخوردار می باشد و در این زمینه تلاش کند که به نیازهای مشتریان خود دقت کرده و وسایل مهمی را به کار برد.

سازنده معمولا تلاش می کند که قسمت بیرونی هود صنعتی را به نوعی طراحی کند که زیبایی به فضای آشپزخانه بدهد و این زیبایی خاص و متفاوت باشد.

در نظر گرفتن ابعاد مهمی برای هودهای صنعتی از موارد دیگری است که سازندگان به آن توجه می کنند و ابعاد مختلف و جذابی را برای آن به کار می برند.

ضخامت های سفارشی نیز توسط سازندگان هودهای صنعتی در نظر گرفته می شود و در تولید این هود به آن توجه می گردد.

دقت زیاد کارشناسان و سازندگان هودهای صنعتی

کارشناسان و سازندگان هودهای صنعتی به فیلترهای متحرکی که بتواند به درستی چربی موجود در هوا را بگیرد دقت زیادی دارند و در این موارد فیلترهای متحرک و خاصی را به کار می برند تا انتقال حرارت و چربی راحت تر صورت گیرد و این نوع فیلترها قابلیت جا به جایی داشته باشند و در صورت نیاز بتوان آنها را شست و شو داد.

سازنده هود صنعتی معمولا اندازه هود صنعتی را تنها بر اساس محاسبات خاص طراحی می کند و در این مورد توجه به اندازه هودها اهمیت خاصی دارد تا از این طریق برای محیط های مورد نظر هودهای صنعتی کاربرد بیشتری داشته باشد و نمی توان از هودهایی با ابعاد کاملا متفاوت استفاده کرد.

سازندگان معمولا به ورق هایی شیب دار که می تواند در اطراف هودهای صنعتی قرار بگیرد توجه ویژه ای می کنند و این ورق ها برای این طراحی می شود تا تجمع روغن در این مکان نباشد و اقدامات مهم از این طریق انجام پذیرد.

سازنده هودهای صنعتی به موارد خاصی دقت دارد و تلاش خود را انجام می دهد که هودهای با کیفیت بیشتر به بازار عرضه کند که افراد بیشتری از آن استفاده کرده و رضایت مندی مشتریان را در پی داشته باشد.

موفقیت و پیشرفت یک شرکت

موفقیت و پیشرفت یک شرکت در ارتباط با تولید محصولات متنوع در گرو خدمات مختلفی است که به مشتریان ارائه می دهند و قبل از هر اقدامی از سازندگانی با تجربه که دارای سابقه کار زیادی هستند، استفاده می کند، همچنین این شرکت اجناس با کیفیت را برای ساخت محصولات خود به کار می برد تا موفقیت همچنان ادامه یابد و افراد بتوانند این محصول مناسب را به دیگران ارائه دهند.

همان طور که اشاره شد هودهای صنعتی دارای متریال مختلف می باشند که با توجه به محلی که برای به کارگیری این نوع هود وجود دارد، جنس های مختلف این مدل هود را می توان به کار برد.

با توجه به بودجه ای که مشتری برای خرید هود صنعتی در نظر می گیرد، استفاده از جنس های مختلف پیشنهاد می شود و هر مشتری با توجه به بودجه ای که دارد، می تواند هودهای صنعتی با کیفیت را به کار برد.

تمامی هودهای صنعتی از شرکت تهران استیل دارای کیفیت بالایی هستند

لازم به ذکر است که تمامی هودهای صنعتی از شرکت تهران استیل دارای کیفیت بالایی هستند و تمامی اجناس این نوع هودها از جنس های خاصی است که کارشناسان مناسب بودن آن را تأیید کرده اند، اما هر فردی که قصد تهیه هودهای صنعتی خاصی را دارد، بهتر این است، با توجه به فضای مورد نظر خود و بودجه ای که در نظر گرفته می شود، هودهای صنعتی با کیفیتی انتخاب شود و در هنگام خرید افراد می توانند از افراد با تجربه ای استفاده کنند.

جنس مصرفی را سازنده مد نظر دارد و تلاش می کند جنس مصرفی مناسبی برای هود صنعتی را معمولا به کار برد.

مسلما جنس استیل هود صنعتی با جنسی که به شکل آلومینیومی دارد، تفاوت زیادی می کند.

با توجه به محیط قرارگیری هود صنعتی معمولا سازندگان خلاقیت متفاوتی را به کار می برند، در برخی موارد برای قرار گرفتن یک هود در محیط مورد نظر نیاز می باشد، قطعه های مجزایی در کنار هم باشد و این قطعه های مختلف را به بهترین شکل در کنار هم و به ترتیبی که تعیین شده است، در محیط مورد نظر نصب کرد.

در خیلی موارد ممکن است، سازنده هود صنعتی به سلیقه خریداران خود توجه کند و بر اساس درخواست این افراد هودهای متنوع تری را به بازار عرضه کند.

نکات مهمی که در زمینه هود صنعتی باید به آن توجه شود، کدام موارد می باشند؟

نکات مهمی که در زمینه هود صنعتی باید به آن توجه شود، کدام موارد می باشند؟

نکات مهمی که در زمینه هود صنعتی باید به آن توجه شود، کدام موارد می باشند؟

از هودهای صنعتی در مواردی که استفاده می شود، تلاش بر این است که جنس هودها با محیط مورد نظر و میزان رطوبت و خشکی هماهنگ باشد.

هودهای صنعتی با جنس و ضخامت مناسب باید ساخته شوند تا از این طریق هود صنعتی مورد نظر در محیط آسیب کمتری ببیند و بعد از مدت کوتاهی مشکلی برای این کار ایجاد نشود.

هودهای صنعتی دارای جنس های خاصی هستند که باید ضخامت مناسبی داشته باشند و از این طریق آسیبی به محیط وارد نکند.

البته ذکر این نکته الزامی است، در مواردی که از محصولات شرکت هایی که سازندگان آنها دارای تجربه زیادی می باشند، سابقه کار بیشتری دارند، استفاده شود، مسلما اطمینان به جنس مستحکم این هودها درصد بالاتری دارد و افراد راحت تر می توانند هودهای این شرکت ها را به کار برند، زیرا اطمینان به کیفیت بالای محصولات این شرکت ها در صورتی که سازندگان مطرحی داشته باشند، آسان تر است.

اگر ضخامت هودهای صنعتی در حد بالاتری باشد

اگر ضخامت هودهای صنعتی در حد بالاتری باشد، لازم است که برای این نوع هودها در محیط مورد نظر پشتیبانی محکم تری به کار برده شود، زیرا برای سالم ماندن این هودها و جلوگیری از آسیب لازم است، ضخامت هود با میزان پشتیبانی هماهنگ تر شود.

در تمامی هودهای صنعتی سانتریفیوژ را به کار می برند و این هودها اعم از هودهایی که به شکل دیواری نصب می شوند، دارای سانتریفیوژ هستند، حتی هودهایی که به شکل مرکزی وصل می گردند، با کانال های خاص و مناسبی به اگزاست فن اتصال داده می شوند.

در مواردی که کانال موجود در هود صنعتی عمودی باشد و این کانال به شکل افقی حرکت نکند مسلما مکش سانتریفیوژ را در حد بالایی افزایش می دهد و هود صنعتی با مکش بیشتری کار می کند که برای نصب و استفاده از آن باید نهایت دقت در نظر گرفته شود تا راحت تر حرارت به بیرون انتقال داده شود.

روشنایی مناسب در هودها

از تجهیزات مهم دیگر برای هود صنعتی مربوط به روشنایی مناسب در این هودها می باشد. معمولا در هودهای صنعتی چراغ های تونلی مناسبی را به کار می برند که در مقابل گرما در حد بالایی مقاومت دارد و این نوع چراغ ها رطوبت بالا را می پذیرند و بعد از رسیدن گرما یا رطوبت زیاد دچار آسیب نمی شوند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

برای اینکه چراغ های درون هود صنعتی بتواند روشنایی خاصی را ایجاد کند لازم است که در بخش جلویی هود به کار برده شود تا در این موارد نور کافی در مواقعی که غذا درست می گردد، تأمین شود و از این طریق عملیات آشپزی به راحتی و با نور کافی صورت گیرد.

هود صنعتی که به شکل دیواری استفاده می شود، را برای مکان های خاصی به کار می برند و این هودها بر روی کباب پز نیز می تواند استفاده شود.

هود صنعتی دیواری را برای دیگ هایی که معمولا در قسمت های کناره دیواره ها نصب می شود، به کار می برند و این نوع هودها را می توان در این مکان استفاده کرد.

هودهای صنعتی که مرکزی هستند، را می توان در مراکز زیادی به کار برد

هودهای صنعتی که مرکزی هستند، را می توان در مراکز زیادی به کار برد و در مرکزهایی چون آشپزخانه های صنعتی و وسط آشپزخانه که هود استفاده می شود، بیشتر به کار می رود.

اجاق گازهایی که چهار شعله هستند، یا برای گریدل ها می توان از این هودهای صنعتی مرکزی استفاده کرد.

برای هودهایی که مرکزی هستند، در زمینه نصب نیاز به دقت بالایی می باشد و این هودها باید در فضای مناسب نصب گردند و به سلامتی افراد حاضر در آشپزخانه های صنعتی توجه زیادی شود.

نصب هودهای مرکزی به راحتی امکانپذیر نیست و در این مورد نیاز به کارشناسان مهمی است که در این کار تبحر بالا داشته باشند تا درصد ایجاد خطرات و آسیب های به وجود آمده به صفر برسد و خطری افراد را تهدید نکند.

برای هودهای صنعتی تقسیم بندی های خاصی وجود دارد و در خیلی موارد این هودها دود و چربی موجود در فضا را به بیرون از ساختمان انتقال می دهند، اما در موارد دیگری هودهایی هستند که چربی را در قسمت خاصی از هود نگه می دارد و در هنگام خرید باید به این مسأله دقت کرده تا انتخاب درستی صورت گیرد و افراد با توجه به نیاز موجود در محیط مورد نظر اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *